bortglömd

jag satte på datan för en och en halv timme sen för att blogga.. men jag fastnade inne på svenska tatueringsmässans hemsida och klickad runt på länkar från olika studios i stockholm. det är alltid bra att läsa om olika studios och se vad de olika konstnärerna andvänder för tekniker och så, man kanske hittar något man gillar .

idag har jag iallafall vart ute i stallet med emma och karin. vi var där redan vi halv elva imorse och tog oss en ordentlig runda idag. men, det var halt och snön sätter sig i stora kockor uner hovarna på hästarna, jag och kelly gick först och traskade på i rätt bra fart när hon plötsligt far omkull.. varken jag eller hästen hann nog reagera och båda vart nog lika förvånade när vi helt plötsligt låg på backen. men ingen skada skedd på varken mig eller häst, så vi kunde i godan ro fortsätta våran runda, om än jag var i ett mindre chocktillstånd hela vägen hem.

annars så har jag bara suttit hemma och ätit varmkorv med bröd till luch, mumma!
nu får martin faktist komma hem!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0