balleskalle..

höhö, vilken fyndig rubrik.. eller inte. det känns iallafall som om jag har en balle i skallen. och vad gör jag hemma redan nu? jag insåg att jag inte skulle klara av enochenhalv timme med feminist tjaffs utan att ha sovit nåot inatt. det känns som om jag ska få migrän.. :( så nu ska jag vile någon timme innan jag åker och hämtar barnen på dagis. sen när jag kommer hem ska jag och martin äta middag innan han åker och tränar fotboll och jag går ner till gymmet, han är nog inte hemma förrens vid tio tiden.. så när jah kommer hem från gymmet ska jag göra ett bad, tända ljus, lägga hårinpackaning och ansikts mask och bara ligga och mysa för mig själv en stund. för imorgon har jag matteprov.. usch å fy.

nu vill jag att miami ink ska vara klart.. så jag har något att titta på. sen gjorde jag lite kaffe, som jag egentligen inte tyker om, men vet hur jävla pigg jag blir av det. så nu mina vänner ska jag krypa ner i soffan en stund, vi hörs!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0