back

nu är jag hemma från stallet igen. det blev ett ovanligt kort möte, för nästan hela usek skulle rida vid sex. så jag gick (!) hela vägen upp till bussen, ensam.. tog jag bussen till orminge och sprang in på pressbyrån och köpte pengar till min mobil, äntligen! har vart utan i nästan två veckor, om inte mer... oerhört irriterande iallafall.

nu ska jag bara vänta på att martin kommer hem runt halvnio tiden och sen kanske vi ska gå på bio ikväll, om vi orkar vill säga. annars blir det väl som vanligt att vi sitter i soffan och degar tills klockan halv tolv när både somnar som grisar. men det är faktiskt också mysigt ibland!

naae, lite LA ink kanske? för omväxlingsskull.. goosh jag är fast!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0