34 days..

jahapp, nu är jag hemma igen, eller jag var hemma för en timme sen, men har inte öppnat datan förrens nu. martin är fortfarande sjukis och jag mår inte heller helt prima. ont i skallen och i magen.. fy faan.. men jag hoppas på att kunna gå heeeela dagen i skolan imorgon för helt bra är det ju inte att sitta hemma och löka. grejen är bara att jag är så seg att det känns så värdelöst att gå till skolan för att jag vet att jag ändå bara kommer att sitta där och bli ännu sämre.

får se hur jag känner mig imorn.. det är ju inte så mycket nytt nu innan lovet.


nu vill jag bara att det ska bli sommar, så man kan gå i shorts och linne..

34 dagar kvar tills min födelsedag :D



 


jag vill tatuera mig!


//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0