zooombie

morgonkaffet uppdrucket och musiken på.. jag befinner mig i mitt eget mellan land just nu. när man inte riktigt vet om man sover eller ej.

idag är hästarnas dag. först ska jag en sväng till skolan nu. ha lite foto och rörlig bild. sen ska vi på studiebesök på stockholm zen center, vi ska meditera, precis som buddha gjorde, hehe. direkt därifrån åker jag och ida för att hämta en bil som ska ta oss ut till hivön och skogstrollen. kelly ska pysslas om en stund, borsta och ta en promenad. sen är det raka vägen ner till velam för att rida veckans lektion.

martin hämtar mig när jag ridit klart, då vi ska iväg och äta middag hos hans pappa som fyller år.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0