work hard

det blidde inget stall igår. eller jo, jag var nere i velam och red min lektion, men inget ingaröstall. anledningen till det var att snön var som en vit vägg när jag och ida kom ut från skolan. helt ärligt så trodde vi att världen försvunnit och vi kommit till matrix.. (ni vet när neo och morfeus är i det där vita hologrammet). tillslut lyckades vi hitta bilen under all snö och köra mycket långsamt till ica maxi och köpte mjölk och choklad. sen åkte vi hem till ida och gjorde varm oboy och åt bullar halva eftermiddan :).

sen ställde sl in alla sina bussar (surprise, surprise..) så ida körde hem mig till mamma vid två tiden.
sen gick jag och snoris till stallet. sen hade jag en mycket obehaglig upplevelse på vägen hem, men martin räddade mig, på ett imponerande sätt.

nu ska jag börja göra mig klar för att åka till jobbet.. jobbar ju mellan elva och sju idag. men jag ska försöka smöra lite, så jag får gå vid sex ;).




snö och sju minusgrader.. det är inte varje år det inträffar så här i december..


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0