when we rocked the whole world..

jahapp. vaknade vid nio med panik över att jag bara hade en timme på mig innan jag skulle till jobbet. när jag åt frukost slog jag upp min almanacka och insåg att jag inte börjar jobba förns halv tolv. så jag kunde lugna ner mig lite.

nu är jag klar för avgång och bussen går inte förns tio i elva. man ska vara redo i tid, hehe.

slutar klockan tre och ska då över till ida för att göra klart våran jävla filmanalys. så vi slipper ett ig i rörlig bild..

dom har lagt ut jobbschemat för de tre första dagarna i januari, gissa vem som jobbar alla tre? helt underbart, nu slipper jag  vara uppe hela natten och ha kul på nyårsafton... jippie..


keep on rocking in the freeworld..

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0