trött och uttråkad

nu kan jag skriva godmorgon. godmorgon.

trött som ett as är jag idag, för martin ville se på how i met your mother igår, halva natten.. och jag vill ju inte missa något avsnitt nu när vi äntligen börjar bli klara med säsongen, så jag var lydigt uppe igår jag med.
det får man ju sota för idag, tyvärr.

om en stund ska jag iväg till skolan för diverse roligheter, så som geografi, religion och design (design är dock kul på riktigt!). sen ska jag hem och träna och vid åtta ska jag vara på jobbet för att gå på möte. så jag lär ju vara hemma sent idag. fast å andra sidan är jag ledig imorgon, så det är väl lugnt.

nu ska jag klä på mig, tydligen är det inte läge att gå naken när det är minusgrader ute, så jävla typiskt..




//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0