snöööööö

nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på att klockan ska bli promenadtillstallet dags. sen ska jag jobba till halv nio.

martin skulle få finbesök från en gamal lumpenkompis ikväll, så det lär ju vara full låda när jag kommer hem. sen har han en spekulant på våra soffor också.. så snart står vi där utan varken soffor eller tv.. tur att det är jul snart, hehe.

det verkar ju som om det blir en vit jul i år?! iallafall här i stockholm. det ska bli svinkallt och om det fortsätter snöa som det gjort idag så spelar det ingen roll om man är i stockholm eller kiruna, det är ändå bara snö överallt.

imorgon blir det ingen skola för min del, jag jobbar mellan elva och tre. pengar är kul.



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0