quality..

kvällen är gjord. pyjamasen är på, datorn i knät, tvn är på, det står en kopp te på bordet och salta pinnar (som är inte är pinnar utan mer som kringlor) står bredvid mig i soffan.. sällskapet då? han är i hammarby sjöstad och tittar på fotboll, på tv. surprise?

själv har jag tömt mig själv på energi idag, verkligen. jag gick upp vid kvart över sex. hoppade över första lektionen och lökade hemma i ett par timmar. åkte till skolan och hade psykologi, sen mitt favorit ämne, lunch. efter lunchen var det svenska.. stefan aka drnice var hemma och tog hand om sjuka barn, så ingen svenska inte. vi samlade ihop en trupp på sex tappra och begav oss upp till lasse låda, självklart fick vi hoppa över hans lektion också, om vi lovade att tänka lite på klimatet på vägen hem. så jag var hos mamma vid ett och fikade upp en halv burk pepparkakor innan jag fick skjuts till stallet.

sen dess har jag jobbat ett par timmar och är nu hemma alldeles ensam och väntar på att martin ska komma tillbaka.. nu åter till mitt sorgliga liv framför datorn.


geee miiiiig sooool!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0