pärlor, sköldpaddor och knivar..

godmorgon höll jag på att skriva.. det är inte alltid man har alla pärlor på pärlplattan inte..

nu är jag hemma från stallet, har skickat in mitt hemprov till min religionslärare och bäddat ner mig i sängen med datan.
martin sitter på blocket och kollar på vattensköldpaddor.. när jag frågar vad han ska ha dom till, tittar han på mig som om jag verkligen inte hade alla pärlor på pärlplattan och suckar: men vi ska ju rejsa med dom!.. hurvida det nu är jag som är idioten i vårat förhållande börjar jag tvivla på. martin verkar ju inte va den vassaste kniven i lådan direkt. inte idag iallafall.

morgondagen kantas av diverse äventyr, så som skola och möte på jobbet. någon gång emellan ska jag hinna med ett besök på gymmet också hade jag tänkt, försöka mig på rymdskeppen igen. huuwa, martin ska ju tydligen spela fotboll imorgon också, så jag får orientera mig fram mellan ufona själv, igen.

nu kollar han på kattungar.. om jag inte stoppar honom snart kommer han fylla hela lägenheten med djur!



apberopå (hur fan stavas det) ingenting så slänger jag in mig och EN AV mina bästa kusiner.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0