ont i fötterna

hårt jobbande kvinna söker kärlek..

ja ungeför så känns det idag, hehe.
nu är jag iallafall hemma hos ida med moa och bakar kladdkaka efter dagens arbete. ont i fötterna och ont i ryggen men ett par hundra rikare i januari. det är ju sollar tecken man måste se när man står i köket är redo att kräkas över alla jävla mcfest och big tasty å va fan det är.. men det gick bra, trots att det var inspektion samtidigt.

nu ska vi ut och gå med vovven innan vi ska äta kladdkaka och dricka glögg :) det är ju trots allt lucia imorn. och innan jag börjar jobba vid kvar över elva ska vi hinna vara i stallet och fixa. sova? det får jag man göra när man dör ;)




carro rider ponny hehe. jag ser stor ut, för engångsskull ;)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0