notes of freedom..

tisdag morgon och medvetenheten börjar vakna till liv. en vecka kvar tills vi åker till gotland!

denna dag ska spenderas som alla andra tisdagar. med skola och sen stall. gluttade ut genom köksfönstret när jag skulle äta och insåg att det snöat ÄNNU mer i natt. jag hoppas att sl inte blivit lika paralyserade över snön som alla andra år, så man kommer iväg till skolan i tid vill säga.. men man ska ju inte hoppas på för mycket.

jag ska nog leta fram en schysst mössa att ha på mig idag. igår hade världens bästa vantar, och även om dom är världens bästa så värmer dom inte öronen särskilt bra. så det blir till att rota fram en mössa.

nu ska jag klä på mig.


mössa :)?!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0