julklappar, födelsedagspresenter och ponnys

nu är jag påklädd och redo för dagens bestyr.
om tjugominuter ska jag sätta på mig skorna för att knalla ner till bussen och åka till forum med ida. som skrivet ska vi handla julklappar idag. jag ska försöka köpa alla mina idag. bara för att ha det överstökat, så man slipper tänka mer på det!
sen ska pappsen ha en födelsedagspresent också :).

efter forum blir det en vända till mamma innan jag ska ner och rida. min ridlärare hintade i tisdags om att jag förmodligen kommer från rida en liiiiten ponny idag, vilket kommer bli typ världens roligaste grej, dom är så jäkla härliga.


den där svart lilla saken ska jag eventuellt rida idag! ;) hehe

//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0