jobb, gym å julhandel

det har vart tyst från min sida ett tag upptäckte jag idag, haha. men helgen har spenderats utan dator.

i fredags var jag med elli på fest i sumpan och igår tog jag det lugnt. sov ut och åt sen godis och popcorn hela dagen. jag och martin hann även med en runda till forum för att kolla julklappar. det enda vi kom därifrån med var sex öl till martin och inte en endaste julklapp..

idag jobbade jag mellan 12 och 14.45 sen gick jag upp till martins pappa och fick paj och tårta, hans fru fyllde år. sen åkte vi till gymmet efter det en sväng på konsum för att inhandla allt vi ska äta i veckan och nu har jag äntligen satt mig ner i soffan. martin håller på att laga middag, ikväll blir det kycklingfilé med pommes.

later :)


det är skönt med någon som lagar mat ;)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0