heart of gold

jävlar vad snö det är..

mamma föreslog att jag skulle promenera till stallet. fine, hon gjorde mig sällskap halva vägen. men innan var jag igång nere i vårat jack-och skoförråd och rotade fram diverse halsdukar, vantar, mössor och sockor. på med ALLT som fik plats under ytterkläderna och sen ut i snön. dagisbarn varning på mig. men jag frös inte det minsta och var nöjd när jag kom fram till stallet, även om jag var helt slut efter pulsandet i snön.

väl nere hittade jag patrik i stallet, han jobbade istället för sara. så vi körde igång på engång och var klara redan vid tjugo över åtta. nu är jag hemma och har emigrerat ut i vardagsrummet.. köket är okuperat av martin och hans gamla lumpen kompis, öl och god mat har dom fått i sig, och sa jag öl?..

jag är trött.


i miss you

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0