God jul , nu drar vi!

asmother vad min moster pratar och tjatar och pratar och tjatar.. men julklappar fick jag ju. nya handdukar till badrummet och en hel låda med portionsförpackningar oboy (?).. som jag förmodligen inte ens tål.. hehe. men man ska vara tacksam har jag hört.

om en och en halv timme beger jag och martin oss mot nynäs och båten till gotland. lite jobbigt är det som sagt att åka iväg över jul. det är ju tradition att alltid fira hemma hos mamma och farmor.. men vi får ha lilla julafton när jag kommer hem istället.

nu ska jag packa det sista så det bara är att åka iväg sen.

vi hörs när jag kommer hem igen på måndag. kommer inte att ha någon internet uppkoppling i stugan.

så god jul på er ! :)

22/12 - 28/12 - carro och martin goes gotland utan internet =)



GOD JUL :D

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0