friday i'm in love

nu är jag hemma efter en lååååång dag.

upp vid sex, insåg när jag satt och drack kaffe att jag hade sovmorgon (som alla andra fredagar) vart arg.. drack upp mitt kaffe och gick sen och la mig igen, dumt.
sen mådde jag dåligt hela förmiddagen för att jag inte fick vakna till som vanligt.

skola med allt vad det innebär, utställning och bild.
sen åkte jag från sickla hem till pappa för att äta tårta i två timmar och sen åka tillbaka till sickla för att jobba två timmar..
nu är jag hemma och har fått jätte god middag av martin. nu ska vi krypa ner och kolla på how i met your mother på datan.. för martin har sålt våran tv, så vi är dom enda i världen som inte kan se idol :,(..

imorgon jobbar jag 11-18 och på söndag 11.15-15.
kul helg va?!


//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0