behind my walls

jag har jobbat hela dagen och pluggat hela kvällen. något som brukar ligga i omvänd ordning.. inte idag inte.

nu sitter jag i köket med tända ljus och neil youngs hey hey, my my och heart of gold i högtalarna.. jag är helt körd i botten idag. helt slut. men väntar på att martin ska komma hem, så vi kan äta choklas mousset som jag gjort iordning.
lyckades säga till min chef att det självklart var okej att jag jobbade över fem timmar på fredag.. så nu är den inte 11 till 14 utan 11 till 19.. bra carro. känns inte som om man hinner med annat än att sova, gå i skolan och jobba.. orkade inte ens träna idag. usch.

nu ska jag sluta gnälla och njuta lite av den här lugna stunden innan jag ska gå och lägga mig. jag och ida ska ut till stallet vid sju imornbitti, om det inte är snöstorm vill säga.
det är mysigt med snö!


it's more to the picture than meets the eye..

//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0