your style, nobody elses style

aah, det värker i mig när jag sitter och bläddrar upp och ner på lookbook.. jag vill också se ut så.. ha en verkligt egen stil som är så inspirerande. nej, imorn ska jag hem till mamma på förmiddan och sy lite tror jag bestämt.
och rota bland mammas gamla kläder. hon har en helt okej garderob, då hon sparat på typ allt som hon hade när hon var yngre. tackar och tar emot när modet kommer tillbaka. jag plokar grej efter grej och blir lika lycklig varje gång. för det tycks hela tiden finnas något nytt som tilltalar mig när jag kommer dit..

nu kommer martin vilken sekund som helst stänga av sin dator, be mig göra detsamma och sen krypa till sängs.
så nu går jag händelserna i förväg och stänger av först.

sleep tight.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0