yes you are fucked, shit out of luck

onsdag. jag tror onsdagar kommer att bli helt okej dagar. den här onsdagen har iallafall varit en helt okej onsdag. vi började med geografi, vilket aldrig är kul med grottmongot  vi har till lärare.. det fortsatte med religon, som våran lärare inte däk upp på. men vi fick ett gäng frågor att svara på och det känns som om jag har ett nytt favorit ämne (bland de teoretiska ämnena vill jag påpeka!). lunchen smakade ingenting och bilden och designen spenderades med att rita en halvnaken tjej över hela min mapp.. helt okej eftermiddag.

nu är jag hemma själv, martin spelar fotboll (surprise). vilken sekund som helst ska jag ut på en joggingrunda. för jag orkar verkligen inte gå ner till gymmet idag. skallen är inte form för det efter två heldagar.

det roligaste med min pojkvän är att när han inte spelar fotboll så pratar han om fotboll, läser om fotboll eller spelar et fotbollsspel på datan. jag hatar att fotboll har större plats i hans hjärta än vad jag har. just där har jag ingen somhelst chans.. förmodligen.

avslutar med en låt som sjungits om och om igen idag.



you mothafucka!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0