undertryckt

jag är underställd en högre makt av kreativitet som hela tiden pumpar runt i min kropp. vissa dagar kan jag kontrollera begäret andra dagar blir jag som besatt och bara MÅSTE göra något, skapa något. sen blir jag frustrerad över att jag inte kan få det som jag vill. att det inte ser ur EXAKT som jag hade tänkt mig och att jag inte har allting som behövs för att kunna utföra allt till perfektion. då dör besattheten ett tag. för att sedan blomma upp med ny intensitet och ta över mig och min vardag. jag är rädd för att detta kommer bli ett problem nu när skola och allting drar igång och jag inte kommer ha samma tid till att vara kreativ. jag kommer att bli slukad inifrån..

så om det här blir min sista vecka i livet så vet ni varför.




something like that!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0