tonight migth meet my next ex wife. X

också var det helt plötsligt lördag.. veckorna bara rasar förbi. det är helt sinnessjukt hur fort det går. dock inte min emot som mer än gärna tar mig förbi hösten och vintern så fortsom möjligt.

gårkvällen var som väntat fylld av intryck och nya ideér. inspirationen vart nästan påtaglig efter ett tag och jag började allvarligt fundera på att göra som killen i radio reklamen och sälja alla mina organ för att ha råd med en helkroppstatuering. det lär ju inte dröja många månader innan jag gör min första nu. för jag är så sjukt sugen..

om en stund kommer min kära mamma och hämtar upp mig för lite äventyr. handla och äta och greja. vad som händer ikväll är ännu oklart, men något skoj ska man väl lyckas nosa upp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0