this street reminds me of quicksand. when your on it, you keep going down..

godmorgon! morgonpigga carro är uppe i gryningen som vanligt. klockan kvart i sju ringde klockan och jag kämpade mig in till köket för att äta frukost. hade tänkt vara på gymmet vid åtta för att möta elin och träna innan skolan. meeen, så satte jag igång datorn för att dubbelkolla när de öppnade. klockan nio, såklart!
så lite besviken smsade jag elin och berättade om läget och hon kunde förnöjt somna om. själv ska jag ut på en joggingrunda istället.


igår var jag och ida i stallet. helt okej att komma ut. även om jag bara sovit i fyra timmar efter en alldeles för rolig lördagskväll. självklart valde jag att ha heels och på vägen hem grinade jag nästan i varje steg. så i t-centralen åkte pujksen av och jag gick nöjd barfota hela vägen hem. det ömmar fortfarande lite i trampdynorna, två dar senare. haha, man får vad man förtjänar har jag hört..


nej nu ska jag ut och jogga!



nu kör vi!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0