there will be no dubt!

godermorgon gott folk!
klockan är tidigt och jag är uppe och pigg med stort P! idag smäller det ju! stockholm ink bash går av stapeln idag!!!

så efter skolan är det bara marspannkaka hem och börja göra sig iordning för kvällen. sen ska vi spana in tatuerare, folk som blir tatuerade och drick öl. som grädden på moset ska massooor av fina vänner med och göra kvällen till en dröm.
ååh, hoppas att dagen går fort nu..

för att starta en redan bra dag på ett bättre sätt så är min första lektion design. så jag kommer spendera första en och en halv timmen av dagen med att måla en halvnaken tjej på min mapp. sen har vi psykologi och sist med inte minst projektarbete. det känns som om den här dagen kommer gå hela vägen in i mål!

för att göra allting liiiite bättre kan jag berätta att biljetterna till takida är köpta och uthämtade och ligger i min låda och bara VÄÄNTAR på den 28 november! fy fan vad nice det ska bli.

det är sol ute.





//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0