sleep issues

jag gick upp klockan sju idag. jag vaknade när martin gick upp vid kvart över sex.. jag hade kunnat sova tills nu egentligen. skolan består bara av en lektion idag och den börjar tio över tolv.. varför kan jag inte sova poå morgnarna? haha. i och för sig somnade jag som ett barn vid halv tio igår kväll. så det kanske jämnar ut sig.

ida är på väg hit nu. vi ska ut och löpa. det börjar ju bli dags att trimma sig in för jul. så man kan äta upp sig på julmaten igen och sen ha ångest över hur beachkroppen kommer se ut i vår.. äsch.
joggingrundan igår kväll gick fin fint. var ute och sprang i en halvtimme vet inte riktigt hur långt man kommer på en halvtimme, men jag var nästan hemma hos min mamma. haha. ska mäta rundan någon dag.

nej nu ska jag sätta på mig träningskläder.



//carro

Kommentarer
Postat av: Kim

Hallå, du är faktiskt snygg, det slog mig nu, och skriva kan du också

2009-08-31 @ 11:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0