nödvändigaste nödvändigheter

jahapp, då var man tillbaka i verkligheten igen.
när jag klev in i skolan och gick förbi matsalen idag kändes det som om jag aldrig vart därifrån.. vilket suger. för jag har ju haft ett schysst lov emellan..
vi skulle vara i skolan mellan nio och halv tolv idag.. mm eller hur. halv tio reste vi oss och gick bort till forum. nödvändigt? skriva på ett busskort hade jag kunnat göra vilken annan dag somhelst den här veckan. man tycker ju att vi kunnat ha iallafall en lektion när man ändå har pallrat sig upp ur sängen och til skolan..
så jag köpte ett par nya jeans som plåster på såren.

var hemma igen vid halv tolv och var nere på gymmet klockan tolv. körde ben och mage tills jag varken kunde stå eller sitta av utmattning. och nu ska jag om dryga halvtimmen cykla till barnen och hämta dom.
senare ikväll ska jag och moa ut på en joggingrunda. sen vet jag inte vad det blir.. skulle behöva måla eller något innan jag ätsupp av rastlöshet.


hejdå sommarn, det var kul att träffas igen!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0