morgonpigg!

går vart det mycket motion för mina ben.. nästan lite för mycket tror jag. hade planerat att gå upp och springa nu på morgonen, men när jag vaknade kom jag knappt ur sängen för träningsvärken.. suck å stön. jag som hade hoppats på iallafall en 40 minuters runda nu på morgonen. men det får helt enkelt bli nya tag imorgon! för ikväll drar stallet igång för fullt igen.

jag gick upp vid sju imorse även fast jag inte börjar förrens tio.. jag vet inte men det känns på något sätt bättre att sitta och äta frukost i två timmar än att sova mer.. hah. ibland så.

nej nu ska jag klä på mig. köpte ett par nya jeans igår som jag funderar på att ha på mig.. måste bara hitta ett skärp. tydligen har mina lår vuxit mer än vad min rumpa har gjort..

//carro

Kommentarer
Postat av: elin

fan vilken snygg header du har carro:)

aa som fan det gör vi:D okej men det blir skeeeeeta bra:D

2009-08-25 @ 08:29:33
URL: http://elinj.devote.se
Postat av: becca

fint :)

2009-08-25 @ 15:10:22
URL: http://beccabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0