It's the perfect time

ännu en dag lider mot sitt slut. den här dagen har inte varit speciellt kul. var vaken större delen av natten och somnade framemot fyra-fem imorse. klockan sex väcktes jag av martins klocka och berättade att jag inte sovit något. lykade tillsist somna om och sova en timme. vaknade av ett fruktansvärt magont och gick upp till köket för att få i mig något. när jag hunnit ut i köket drabbades jag av en helt sjuk yrsel och trodde att jag skulle kräkas eller ramla ihop. jag fick ihop en skål med fil och müsli och la mig i soffan, helt kallsvettig. det rann svett från hela kroppen på mig.. jag la mig ner och somnade i någon halvtimme innan martin ringde och väckte mig.
fick efter en stund i mig filen.
sen har dagen sett ut så att jag försökte jogga en runda, men höll på att rasa ihop för att jag dum som jag är inte var helt frisk från morgonen. sen har jag legat i soffa och läst hela dagen. inte ens satt på tvn eller datorn.

jag har börjat på bok nummer två i stieg larssons triologi. flickan som lekte med elden heter den här boken och jag har redan läst halva boken på drygt 600 sidor. jag började igår eftermiddag. jag som läser så långsamt. haha.

nu är martin iväg och spelar fotboll och jag skulle ha gått ut med min kusin, men vi flyttade det tills i helgen. annars har jag inget att komma med.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0