fredag


bild: fotograf, ida. en dag i ledigheten.

klockan är nu i skrivande stund halv två.. jag sitter i soffan och tittar på tv samtidigt som jag håller på med datorn. felix ligger och sover i sängen efter flera timmars mys. och martin är på jobbet. nu ska ni inte tro att felix är någon hemlig älskare som infinner sig när martin gått till jobbet på morgnarna. nej nej, felix är den som kryper in under täcket, lägger sig mellan knäna på mig och kurrar.

billion ocean rockade hela kungsan igår. det var hyffsat mycket folk och regnet avtog en stund innan de började spela.
kräftskivan är dock flyttad tills imorgon klockan sex. då ska jag infinna mig på en så avlägsen plats som tallkrogen. sist jag var där gick inte tunnelbanan hela vägen så resan tog ca en timme längre tid än den skulle. men nu är tunnelbanan lagad och det ska tydligen bara ta en kvart från slussen. detta återstår att se.
nu ska jag klä på mig lite. idag blir det gymmet, efter över en månads soffliggande!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0