Fotobok

hur kul det än är att ha alla bilder på datan eller en externhårddisk så finns det ändå inget som slår att kunna ha dem i syllan hemma. så man kan ta fram och titta och verkligen "känna" fotografierna. foton, digitalafotoramar eller fotoböker borde nästan vara ett måste för folk.
jag själv älskar sånt!
fujifilm har jordens bästa erbjudande just nu. man får blogga och sen göra en fotobok. det ända man verkligen behöver göra är att just skriva en text om fotoboken !

jag har inte bestämt mig för vad jag vill göra för någonting ännu. kanske något med mina landskapsbilder, hästbilder eller mina porträtt som jag tog i våras. eller bara en skän julklapp eller födelsedags present till mammsen eller pappsen. det kan bli succé tror jag haha.
 nej men helt ärligt! hur bra som helst !

klicka här för att komma till deras hemsida :)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0