för att läsa..

.. jävligt långsamt och sällan så har jag slagit pesonlig rekord. på mindre än en vecka har jag nästan läst ut en roman på 650 sidor. därför har det inte blivit några blogginlägg. ledsen för det kära vänner. men boken är så fruktansvärt spännande. mer eller mindre varenda vaken stund spenderas med näsan i boken. en dag satt jag säkert fyra fem timmar och sträckläste.

men nu är ida hemma igen och jag kommer slippa sitta hemma själv och läsa hela dagarna. de här sista veckorna skall tas vara på! så mycket kul ska det bli.

nu ska jag fortsätta läsa i boken innan ida ringer och säger att hon är redo för en promenad med mig och deras vovve.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0