en dag med mamma

det ser ut som att det blir utgång ikväll.. efter att ha ätit den vackraste hamburgaren i mitt liv på telegraf. elli och fredrik ringde och ville ha ut mig ur lägenheten, vilket dom börjar bli bra på. vi ska till ett ställe som heter "ego". aldrig vart där och har heller aldrig hört talas om stället. men ska jag göra karriär som partyprincess så är det bara att bita ihop. även fast jag verkligen inte bangat på att ligga kvar här under täcket i soffan med martin hela kvällen.
fast.. det är tydligen någon jätte viktigt match på tv ikväll. så det är inte värt att ens försöka få honom att gå ner till videobutikebn och hyra film med mig. då kan jag lika gärna göra stan med mina vänner!




min vackra hamburgare. är det inte ett mästerverk?




mamsen på telegraf.




sistra mi på telegraf.



också jag då.



//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0