det perfekta avslutet




sista dagen innan skolan börjar.. och jag känner mig helt cool med det. sure, jag är less på att det vart enda jävla år ska behöva bli mörkt och trist på hösten och att vintern förr eller senare (oftaste senare) dyker upp. men eftersom jag kommer få använda mina bättre sidor (där det handlar om att kladda med färg) så mycket att jag tror att det kommer att gå både snabbt och nästan bli kul att komma igång..
och idag hade jag och ida det perfekta avslutet på lovet. vi var ute i solen och plaskade i vattnet med hästarna. och nu ska jag och min pojkvän (som varit på ett underbar humör hela dagen) göra pizza och kolla på the hangover.. kan det bli bättre? jag hoppas att det blir en lika bra höst som det blev sommar.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0