dagens i-landsproblem

martin och carro åker till clas ohlsson. martin för att köpa skruv och carro för att köpa pennor och block till skolan som sorgligt nog börjar på måndag. martin finner på en gång vad han söker och jag promenerar bort mot avdelningen som heter kontor. jag hittar på en gång mina favorut stiftpennor (eller ja, de billigaste) och börjar mitt sökande efter kollegieblock med linjerade sidor.. lättare sagtän gjort. tydligen är det ingen som ska ha matte i höst. för det fanns två miljoner block med rutiga papper men inte ett enda jävla block med linjer.. är det gud som verkligen vill att jag ska fortsätta med matte? eller var det bara för bra för att vara sant om man hade hittat allt man behövde i samma affär?!

när vi väl var på clas ohlsson i sickla passade jag och martin på att boka bowlingbana. så ikväll ska det fanimej bowlas. jag har lovat martin en utklassning, åt vilket håll är dock lite luddigt. det beror på hur full han blir...

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0