CV, potter och billion ocean

aahh.. varför finns det så mycket att välja på? vad vill man göra? vad behöver man kunna? vilka ska man känna? jag sitter och letar jobb över nätet. jag fyller i ansökningar på icamaxi, mcdonalds och allt vad det kan tänkas vara. jag författar CV och personliga brev. nu ska jag börja min resa till miljonerna. för på något sett har jag börjat ge upp hoppet på att bli ekonomiskt oberoende av min blogg, eller av att sälja ut min pojkvän för tjänster.. inget av det verkar ha någon verklig marknad. så jag har funderat och tror att min karriär mot miljonerna kommer att börja på icamaxi eller mcdonalds. även om det nu inte är lika glamoröst som jag hela mitt liv fantiserat om att det ska vara..
men i dessa bittra tider får man väl ta vad som erbjuds. eller hur?


i övrigt vill jag informera om att billion ocean spelar i kungsträdgården på ung08 klockan 18:40 ikväll! det är något som ingen får missa!

sen kan jag tala om att harry potter filmen som jag och ida såg igår var hur grym som helst och nu funderar jag ännu en gång på att konvertera till magins värld för all framtid. jag kanske ska lägga till det på mitt cv? "mål: bli nya harry potter". tror ni man kan bygga en miljonärskarriär på det?

nu kastar jag mig upp på cykeln och beger mig till forum!


idas favorit bild

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0