äntligen...

 ...är jag hemma!
jag var hemma fem i tre. martin var hemma tio över tre. när han kom hem hade jag hunnit, diska och tok somna i sängen. han hade inte ens märkt att jag var hemma förns jag började snarka.. haha. ibland så.

om några timmar åker vi in till stan och kör sthlm ink bash för andra gången. jag har ryktes vägen hört att vårat gäng som ska in bara växer och växer. och det är ju alltid kul. ju fler desto bättre. som man så klychigt säger.

idag har väl vart en förhållandevis bra dag. den startade ju jävligt bra. det kan ni läsa  något inlägg ner. men sen gick det utför.. mitt simkort gav upp. jag kom halvvägs till bussen på att jag glömt mina glasögon, sprang hem, missade min buss. tog en senare buss. träffade ioch för sig moa på den. sprang upp tíll skolan kom i tid med svettades som en jävla gris..
sen gick det hyffsat resten av dagen. bortsett från att jag varit lite trött. men vem är inte det säg.

nej nu ska jag ta en dusch och förbereda lite middag innan martin kommer tillbaka från gym och system och vad han nu skulle springa för ärenden innan han kunde lugna ner sig.




//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0