888 the new 666?

av någon anledning noterade jag att detta blir inlägg nummer 888 i den här bloggen. grattis.

nu är jag joggad, duschad, klädd och sminkade. alldeles strax är kaffet som jag håller på att brygga klart.
jag har aldrig förstått mig på folk som druckit kaffe. jag har drukit det någon gång ibland med mjölk och socker när man har fikat. ända tills jag kom hem från P&L. jag hade sovit större delen av dan oh martin väckte mig på eftermiddan och sa att det fick räcka.
jag var som en zombie, visste knappt vad jag hette eller vart jag var. så fick jag i mig en kopp kaffe.. och sen dess har jag väl varit bitvis fast i denna koffeinhaltiga dryck. det var först då jag hajjade att det verkligen funkar att dricka lite kaffe för att piggna till. så nu tycker jag (nästan) att det är gott.

det är underligt hur sånna obetydligt omständigheter kan bli så meningsfulla.. eller?




//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0