utmattad

jag fick en chock när jag kom till skolan idag. för under helgen på gotland har jag gått in i något slags viloläge och sen helt plötsligt började folk kräva att man skulle göra saker.. bisarrt!
men efter som jag är jag (och då menar jag superwoman) så körde jag idag fulltös medvetslös. jag var i skolan hela dagen, jobbade på min målning på håltimmen ( ! ) GICK ner till stallet och jobbade tills klockan halv nio. så nu är jag gud.

när jag kom hem från stallet kliver jag innanför dörren och får knappt ett hej utifrån vardagsrummet. jag blir lite sårad och säger i en nedstämd ton att här är det minsann ingen liten hund som kommer och viftar på svansen när man kommer hem (läs pojkvän). jag får då ett drömmade svar från vardagsrummet om att han kanske är upptagen. jag sniffar lite och känner lukten av något nytt. kliver in i vardagsrummet och där sitter snorungen martin med en ny dator på bordet, lycklig som en unge på julafton. nu var det ju ingen jätte stor övrraskning att han skulle få en dator. för det vart han lovad redan på gotland. men att se minen på honom när jag kom hem. det var... obetalbart. för så glad ser han bara ut när han är riktigt stolt över något och jag vet inte om det händer så överdrivet ofta.

jaja, grattis till datan älskling.

imorgon är det onsdag och jag ska hämta min cykel. sen ska det motioneras.. hoppas jag.

efter att jag skrivit ett tal och en bok analys, pluggat matte och läst ut en bok. jag kommer bli fet!


attberopå fet liksom. felix gottar sig i gotlnads solen


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0