ur öronen

martin has left the building ropade gud precis ut i högtalarna som sitter i trapphuset. han vet att martin tränar fotboll idag.
vill ni veta något idiotiskt? en ny lag träder i kraft idag.. nedladdningslagen, nu får man ladda ner hur mycket man vill utan kosekvenser. eller hur.. nej lagen är så att nu får musik och film företag spåra privatpersoner som laddar  ner och ge dem smisk och stämma dem. kul va? jag tycker det är hur kul som helst. hoppades på att det var ett skämt, eftersom det är den första april idag. men icke sa nicke.

japp, tacopaj till middag idag. om vi fortsätter i den här farten kommer det snart att spruta tacokrydda ur öronen på mig. det kan bli en otrevlig upplevelse, men jag ska försöka filma den, lovar!

nu ska jag tjura över den nya lagen en stund.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0