torsdag

jahapp, den här dagen gick ju inte precis långsamt. tyckte inte att det var längesen jag gick utanför dörren till bussen. imorse alltså.

ändå känns det inte som om jag har hunnit med någonting idag. två av lektionerna gick åt till att kolla film och på en fick vi ett papper sen fick vi gå. vilken fruktansvärt givande skoldag.

eftermiddagen spenderades hos mamma innan jag gick ner till stallet med olle och red noppe. eller top notch som han så fint heter ;). sen var det hem för att laga middag till en pojkvän som i sin frustration nästan slängde ut min satckars dator genom fönstret (han har börjat plugga på distans.. och då är jag tydligen bara ivägen hela tiden).

nu har jag ätit middag och är tillbaka i soffan. har tillochmed hunnit läsa lite i min fittkunskaps bok. nu skriver jag bara ointressanta saker som ingen i världen bryr sig om. så nu slutar jag.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0