ta mig tillbaka!

igår gjorde vi den fruktansvärt påfrestande resan hem från gotland.. inte för att det hände något särskilt eller jobbigt. utan för att varken jag eller martin hade lust att åka hem. jag har haft världens bästa helg med världens bästa pojkvän. en långhelg med sol, promenader, shopping, god mat och gott vin. undeeeerbart! ni förstår inte.

martins pappa och hans fru är jätte gulliga och har lagat underbart god mat och tagit hand om oss hela helgen. så både jag och martin har gått upp fem-sex kilo var. typ.
så nu är det hårdbanting och jag kom precis på att mitt gymkort har gott ut.. fan, jag får väl ta och cykla hit med cykeln ikväll så jag får någon motion i veckan. hallelujha, tisdag och skolan börjar igen. vad jag har längtat!


förstår ni vad jag menar med att det var underbart? martin i solnedgången.
ni har ingenaning om hur mycket bilder jag har tagit, haha.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0