sova dåligt

av alla nätter att sova dåligt på så valde min kropp den här natten. ingen höjdare efter som jag har tre jobbiga lektioner innan lunch. men jobbiga lektioner menar jag lektioner som jag inte får rita, måla eller pilla med lera på. alltså riktiga lektioner.. fan också.

men förhoppnings vis lyckas jag kämpa mig igenom dagen så jag kan träffa mickis i eftermiddag och promenera ner till stallet. sen ska jag vara hurtbulle och cylka hem från mamma. det belv inte av igår eftersom jag prioriterade mitt tal. vilket jag idag är väldigt lycklig över att jag gjorde. för nu behöver jag bara göra ett stolpmanus som jag ska använda när jag håller själva talet..

det är solsken ute och jag och martin upptäckte hur grön en gräsplätt utanför vårat köksfönster har blivit. snart, snart är det sommar håll ut!


en liten bild från gotland som jag är stoltöver :)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0