söndag

"just nu får du en liten mammut på köpet när du handlar på siba..." ahahaha underbaraste reklamen på länge.


idag har vart en trött dag i stallet. en timme hoppning till råga på allt. att jag orkade är ett under. och när jag kommer hem upptäcker jag att jag har fått med mig stall nyckeln hem.. toppen carro. men pappa var snäll och hjälpte till att lösa det.


nu sitter jag och martin och glor på söndagsparty med philip och fredrik med en varsin dator iknät. we're doomed!
jag tänkte krypa till kojs snart. så man inte ser ut som en zombie imorn.. jag hade både flyt och oflyt med att barnvakts mamman hörde av sig och sa att det inte blir något barnpassande imorgon. dagis var stängt. så nu blir det inga pengar tills på onsdag.. vilket jag hade behövt. suck och stön, men det får vi lösa på något sätt :).


maaartin på gotland :). yes han är med på 85% av alla bilder jag tog på gotland..


 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0