söndag

åååså var det söndag igen. denna dag av ångest. fast inte för mig. just nu ser jag varje ny måndag som en dag närmre sommarlov. och det är inte många måndagar kvar nu. tro mig!
ungefär 6 - 7 stycken tror jag. eller om det är mindre.. ?! vad vet jag.

iallafall. idag har det också varit varmt och jag och emma har vart i stallet. det blev bara en 40 minuters runda idag. men för min del var det helt okej. eftersom jag och martin då har hunnit städa och tvätta, hur mycket som helst.

oerhört mycket intressant att skriva idag märker jag. vad vill ni mer veta? hur många gånger jag varit på muggen idag? äsch något viktigare måste det ju finnas att göra..


och på torsdag blir det skiva för dessa fyllskallar. haha, vilken passande aktivitet!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0