reclaming the sun!

idag har jag blivit lite bränd av solen.. kan ni se det framför er? en lätt rodnad på axlar och bröst. jag tror inte att ni kan inse hur stort det är. solen är här - sommaren är på väg gott folk. idag har jag hela dagen gått runt i mina jeansshorts och linne.
först åt vi frukost på balkongen. sen gick vi ner och spelade basket i två timmar, i shorts och linne, martin i bar överkropp. och vi svettades! så efter ett par hårda matcher köpte vi glass.
sen gick vi hem och bytte om ( till ett par andra jeansshorts och min jeansskjorta) och gissa vad som åkte på på fötterna!? gladiatorsandalerna såklart :) hur glad är inte carro för att hon har fått använda dem för första gången idag?

bättre blev det när vi åkte hem till martin pappa och han tyckte det var en utmärkt idé att äta lunch på en thairesturang som heter korat och ligger i sickla. jag och martin jublade inombords. sen skulle de bara deklarera och sen åkte jag och martin hem. världens underbaraste lilla unge satt och flörtade med mig hela vägen på bussen och i orminge hoppade vi av för att köpa godis.

sen började jag läsa män som hatar kvinnor idag. jag är redan fast och tror den här boken kommer slukas utan problem!

sen så var jag på el amir och sa att jag inte ville jobba på ett tag igår också. efter det kände jag mig som en helt ny människa. lättare och lyckligare. sen får jag se om jag tar tillbaka jobbet eller om jag hittar ett annat.
idag har helt enkelt vart en toppen dag och jag hoppas att det bli en toppen kväll..


frukost på baklkongen! martin visar sin belåtenhet.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0