onsdag

någon helg när jag är ledig ska jag anordna en utflykt för mig och pojkvännen. han har redan blivit förvarnad om detta och sa att det var helt okej om jag tog tag i allt och att han inte behövde göra något. utflykten ska gå till skansen och vi ska promenera hand i hand och titta på djur och mysa i solsken. det ska bli av! jag lovar :)

solen skiner som aldrig förr utanför fönstern och både jag och martin var överens om att man inte vant sig vid det ännu och att det nästan känns som sommar när man vaknar till en blå himmel. underbart!

skola tills klockan halv fem idag och sen ska jag och martin handla, äta middag och sen åker jag med honom till min mamma för att hämta cykeln för att cykla hit den. sen måste jag plugga.. det är jävla massa måsten idag. men det ska nog gå bra ser ni.


nej, jag har fortfarande inte kommit över att jag är hemma igen.. :(


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0