moln

det vackra vädret var inte här för att stanna eller? för nu är det mulet igen.. kul.

jag fick lite sovmorgon idag, som tur var. för som vanligt var fittkunskapen inställd. jag börjar fundera på om vi någonsin kommer att komma tillbaka dit? för det är ju aldriog några lektioner. har inte vart där på hur många veckor somhelst känns det som.

martin var inte hemma förns vid elva igår. och då ska han duscha och göra det och göra det och göra det. och mitt i allt kom jag på att jag hade glömt att diska.. skäms! så jag blev ju tvungen att ställa mig och diska klockan elva på natten.. suck, det är sent för mig som brukar sova vid halv tio. så sovmorgonen satt alldeles utmärkt idag.

ikväll ska jag ner och rida i velam, för första gången på typ tre veckor.. hoppas att mickis kommer ner också!´

rock on.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0