mattesnille

en tisdag till ända och jag har precis spenderat en tjugo minuter i telefon med min käre kusin. han hade en miljon ideer till sin utklädnad på torsdag och ville nog bara spåna lite. jag och mickis håller fast vid blues brothers. det kan bli hur coolt som helst!

för övrigt vill jag ge mig själv en applåd för att jag äntligen cyklat hem cykeln och för att jag inte kommer kunna gå imorn för att jag kommer ha så ont i benen.

annan information om dagen är att det gick jätte dåligt på mitt nationella proc i engelska (konstigt när vi började tjugominuter tidigare än vanligt...) och att jag och ida sen på något mirakulöst sätt klarade av matte tal vi aldrig klarat förut.. ingen vet hur detta gick till.
och ingen är noh intresserad av att göra det heller.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0