loong day

jag tvingade mig upp ur sängen tidigare än vanligt. efter bara en snooze. usch vad jobbigt det har börjat bli att komma upp ur sängen. det är bara för att det är ljust så länge på kvällarna och man inte riktigt kan somna. fast jag klagar inte :).

idag kommer bli en lång dag. en väääldigt lång dag. först och främst går jag i skolan till halv fem och sen ska jag hem, äta middag, duscha och byta om innan jag åker till solna för att träffa elli och fredde. sen ska vi göra oss i ordning där innan vi åker till "ett ställe" på södermalm för att gå på skiva. hur kul somhelst. men jag känner en tjej som kommer vara helt död imorgon!

men ska man ligga på topp så.. haha.

nu ni, är klockan sminkdags.


två månader kvar!!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0